>Dun…Moskova’da

8 Şub

>
Buzlara bakmayin hic Moskova icin oldukca ilik bir gundu🙂


Bu defa da Noni beni guzel bir kitapci ile tanistirdi… Kitapci ama ne kitapci… Muhtesem bir yer. Kitaplarin hepsi sanat ve tasarim ile ilgili. Ornamentler gozumu dondurdu🙂 ustteki de benim oldu😉
Asagidakiler de eski Rus kartpostallari…

Bunlar da yeni kanevice kitlerim. Biri beni durdursun🙂

Ozellikle asagidaki Muha ve St.Basil kitleri ise aninda kalbimi caldi🙂

Bir Yanıt to “>Dun…Moskova’da”

  1. Noni Şubat 14, 2011 9:36 pm #

    >Sen gel yine gideriz tarçınım ;)Kanaviçelerin harikaymış bayıldım çok güzel şeyler bulmuşsun canım, sedeflerin bitmiş halini de çok merak ediyorum😉

Bir Cevap Yazın

