>Yeni çarpı işi dergilerim :)

1 Şub

>
Bu dergıler harika🙂 Daha da vardı ama şimdilik ancak bu kadarını inceleyebildim. Muhteşem paketler de vardı ama onlara da bir ara bakacağım🙂 Ruslar bu çarpı işini çok seviyor ve harika şeyler yapıyorlar. Mağazada yapılmış duvarlara asıl olanları görmeliydiniz… Herbiri ayrı bir tabloydu. Bayıldım…

2 Yanıt to “>Yeni çarpı işi dergilerim :)”

  1. Sedo kız Şubat 1, 2011 4:35 pm #

    >Ben'de bayılmak istiyoruuum.O dergilere tek tek bakmak,mest olup kendimden geçmek istiyorum…benim yerimede bayıl lütfen ;))

  2. tarcinmoscow Şubat 1, 2011 7:42 pm #

    >Sedocum valla daha da alacagim galiba🙂 bakar bakar senin yerine de bayilirim. Zaten onlara bakip mest olmaktan islemeye vakit kalmiyor😀

Bir Cevap Yazın

