>2 gun bitti bile…

30 Oca

>

Moskova’da zaman sanki daha mi hizli geciyor? Sayili zaman cabuk biter ya zaten🙂 2 gun gecti bile ve ben daha birsey anlamadim. Henuz gitmek istedim yerlere gidemedim tabi🙂 Ama maraton yarin basliyor😉

Nihayetinde yarin sevgili Noni ile yuz yuze tanisacagim… Fotograf makinam hazir bile🙂 Istikamet Vdnh… Yani VVts… Yani Butun Rusya Sergi Merkezi. Bu muhtesem yer icin yazimi BURADAN okuyabilirsiniz😉 Orayi seviyorum. Yani evet harika binalari, genis alani, fontanlari ile cok guzel bir yer ama benim icin ayni zamanda harika anilari icinde barindiran bir mekan. Kulaklarin cinlasin sevgili Melek🙂

Biran once yarin olsa🙂 …

Bugunu yemiyelim ama tabi degil mi? Gune oglen basladik. Bir uyumusuz ki sormayin🙂 Aylardan beri ilk defa boyle uyudum… Moskova’da yasarken klasik Pazar sabahi aliskanligimiz Starlite idi ki bugun de aynen oyle oldu. Ozlemisim oranin ortamini, yemeklerini… Starlite sonrasi elbette olmazsa olmaz biryer🙂 resim malzemelerimi aldigim kucuk magazine gittik. Hani nehir kenarindaki “Sanatcilar Evi” vardi ya, onun yanindaki magazin/ Oraya girince kendimi kaybediyorum. Yine gozume birsuru sey kestirdim ama hafta ici soyle rahat bir zamanimda, kosturmadan sakin sakin bakip alacagim onlari. Bugunku kazancim ise 2 katli harika bir boya cantasi. Canta diyorum ama cantadan biraz ote birsey🙂 Kendinden cekcekli kocaman bir bavul resmen🙂 Ama gorur gormez vuruldum. Cunku o koca koca boyalari, sayisiz fircalari ve diger butun herseyi hem saklamak hem de bir yerden bir yere tasimak icin mukemmel. Ah bu ben! hic akillanmayacagim🙂 aslinda pek de sikayetci degilim. Bazi kadinlar ayakkabi alir, bazilari kiyafet, bazilari mucevher… Benim icin en kiymetli mucevher resim ile alakali olan hersey🙂 O magazaya girince sanki pirlantalar, elmaslar, incilerle dolu bir yere girmis gibi hissediyorum kendimi🙂

Iste boyle bir pazar gunuydu bugun. Erken bitti, eve geldik cunku yarin cocuklar okula gitmek istiyor. Tatilde okula gitmek isteyen cocuk da az bulunur hani🙂 Tabi arkadaslarini ozlediler, haklilar🙂 Onlarin okula gitmesiyle benim de mesaim basliyor demektir😉

2 Yanıt to “>2 gun bitti bile…”

  1. Noni Ocak 30, 2011 3:45 pm #

    >Ay yarın büyük gün çok mutluyummmmm🙂

  2. tarcinmoscow Ocak 30, 2011 5:13 pm #

    >Eveeeeeeeeeeeeeeeeet ben deeeeeeeeeeee :)))

Bir Cevap Yazın

