>ve… 40 :)

22 Oca

>

11 Yanıt to “>ve… 40 :)”

  1. Gülen Tezer Üstün Ocak 22, 2011 11:14 pm #

    >Sevgili Tarçın;Bloğunuza rastlantıyla girdim; iyiki de girmişim. El becerinize ve yaptıklarınıza hayran kaldım.Ellerinize sağlık ve yeni yaşınızı da kutlamak istiyorum. Mutluluklar diliyorum hayatınız boyunca.Bu arada ben başlangıç aşamasında Rus dili kursuna gidiyorum.Sevgiler..

  2. tarcinmoscow Ocak 22, 2011 11:22 pm #

    >Gülen çok teşekkürler yazdıkların için. Ben de hemen blogunuza bakacağım. Demek Rus diline başladın kolay gelsin o halde🙂 zor ama keyifli bir dildir.

  3. Sedo kız Ocak 22, 2011 11:31 pm #

    >kutluyorum doğum günü çocuğunu :))

  4. tarcinmoscow Ocak 22, 2011 11:33 pm #

    >Çok teşekkür ediyorum🙂

  5. MARİFETLİ PERİ Ocak 22, 2011 11:48 pm #

    >Maşallah sana Seden'cim:) Herşey gönlünce olsun canım. Nice yıllara…Güleen, dur bloguna geliyorum…

  6. dDryad Ocak 23, 2011 7:02 am #

    >40 yaşında olduğunuza inanmak çok zor🙂 mutlu yılar (:

  7. içimden geldiği gibi ~~~ Ocak 23, 2011 7:26 am #

    >Nice nice mutlu yaşlar olsun Seden Hanım…

  8. tülin Ocak 23, 2011 8:05 am #

    >Merhaba,kutlarım sizi.Hem yeni yaşınız hemde yaptığınız bu güzel işler için.Bloğunuz çok şeker.

  9. tarcinmoscow Ocak 23, 2011 8:48 am #

    >Hepinize çok teşekkürler arkadaşlar🙂

  10. Rengim Design Ocak 23, 2011 5:19 pm #

    >Moskow güzeli, iyi ki tanımışım seni🙂 o kadar neşeli ve pozitifsin ki geceleri saymıyorum vee …20 diyorum :)) İyi ki doğmuşşun tasarım dolu, mutlu, renkli bir yıl geçirmen dileğiyle..Yeni yaşında ilk hediyeyi benden alacaksın ayrıca mutluyum :))

  11. tarcinmoscow Ocak 24, 2011 12:03 am #

    >Rengimcim çok teşekkürler :)zaten ruhum hala 20 canım merak etme😉 işleyen demir ışıldarmış🙂 hep işleyelim canım hep üretelim. sevgiler

Bir Cevap Yazın

