>FROM MOSKOVA WITH LOVE: Son 7 gün :)

21 Oca

>
FROM MOSKOVA WITH LOVE: Son 7 gün🙂: “1 hafta kaldı…. Moskova buz gibiymiş… Buz gibi havada ben yerimde durmayacağım yine de hiç şansı yok :D”

2 Yanıt to “>FROM MOSKOVA WITH LOVE: Son 7 gün :)”

  1. deniza17 Ocak 21, 2011 7:56 am #

    >Gözün aydın olsun! Az kaldı 8))) Ama sakın üşüme oralarda!Bir de senin için burada bir ödül var.http://denizaa17.blogspot.com/2011/01/oduller.html

  2. tarcinmoscow Ocak 21, 2011 1:33 pm #

    >Üşümem üşümem canım merak etme🙂 zaten Ankara'da herkes üşürken bana soğuk gelmiyor deyi,nce şaşırıyorlar🙂 ben hala Moskova ayarlarındayım bu konuda :)ödül mü? heyoooo ay çocukluğuma döndüm birden hemen bakıyorum.

Bir Cevap Yazın

