>Moskova’ya son 28 gün :)

30 Ara

>

5 Yanıt to “>Moskova’ya son 28 gün :)”

  1. deniza17 Aralık 31, 2010 8:24 am #

    >Demek ki geri sayım! Zaman yaklaşıyor yavaş yavaş.8)))2011de bütün hayallerin gerçekleşmesinin dileğiyle deniza 8)))

  2. tarcinmoscow Aralık 31, 2010 11:35 am #

    >Umarım sizin için de 2011 tüm umutların gerçek olduğu masal gibi bir yıl olur. Deniza Moskova'dan birşey istersen seve seve getiririm. sevgiler😉

  3. YETENEK-SİZİN Aralık 31, 2010 1:15 pm #

    >tüm dilekleriniz gerçek, yeni yılınız kutlu olsun!♫ Sevgilerimle ♫

  4. deniza17 Ocak 1, 2011 6:23 pm #

    >Sedencim çok teşekkür ederim. Sen kendine özlediğin şeyleri bol-bol al. Nasıl olsa ben memleketime istediğim zaman gidiyorum. Rusyadan en çok özlediğin şey nedir acaba?

  5. tarcinmoscow Ocak 1, 2011 7:13 pm #

    >Ben en Moskova'nın kendisini özlüyorum canım. Metrosunu, sokaklarını, yaya geçitlerini,soğuğunu, grisini🙂 ben orada yaşıyor olmayı özlüyorum…

Bir Cevap Yazın

