>Hediyem geldiiiiiiiiiiiii :)

30 Ara

>
Bu akşamüstü arkadaşımla uzatmış ayakları otururken (bu aralar ayakları uzatıp boş boş oturmak lüks bize:)) paketim geldi… İşin en güzel kısmı keyifle paketi açmaktı. Çok şık ve güzel 2 kartla birlikte saç bantım ve şık bir kurulama bezi ama kullanmaya kıyamazsınız öyle güzel hediyelerim zarif ve hoş bir paketin içinden çıktılar, 2 de çok hoş yılbaşı kartı ile birlikte. Şulecim çok güzel. Çok teşekkürler. Ellerine sağlık. Çok keyifle kullanacağım (14 yaşındaki kızımdan sıra geldikçe ;)). Seninle tanışmış olmak da çok güzel. Bana sitenin linkini yazarsan çok sevinirim…
Sevgiler ve iyi yıllar🙂

5 Yanıt to “>Hediyem geldiiiiiiiiiiiii :)”

  1. Müge Aralık 30, 2010 4:24 pm #

    >Ne güzellermiş , iyi günlerde kullan🙂

  2. Şule İle Egeli Tatlar Aralık 30, 2010 6:13 pm #

    >mesaj yazarken hata verdi ulaştımı yazım bilmiyorum. ;(

  3. tarcinmoscow Aralık 30, 2010 11:37 pm #

    >Teşekkürler Müge ben de çok sevdim :)Şule gelmedi mesajın😦

  4. Şule İle Egeli Tatlar Aralık 31, 2010 7:03 am #

    >Canım bloğunu inceledim de çok marifetlisin , ben malesef ki okadar değilim bir tek el emeğim saç bantı oldu güzel günlerde kullanman dileğiyle hepsini, tanıştığıma çok memnun oldum… Mutlu seneler,

  5. tarcinmoscow Aralık 31, 2010 11:37 am #

    >Öyle deme Şulecim, herkesin kendine göre maifetleri var. Bantı çok beğendim, işte ben de onu yapamazdım🙂 Çok teşekkürler. Severek ve keyifle kullanacağım. Sevgiler, iyiyıllar🙂

Bir Cevap Yazın

