>Artık bizim de "Pasaj"ımız var :)

21 Ara

>
Aslında taaaa Moskova’dayken Pasaj’a üye olmuştum ama aktif hale getirmek bugüne kısmetmiş… Bir süredir farklı düşünceler arasında gidip geldikten sonra en hayırlısının (en azından şimdilik) bu olacağını düşündüm. Eh bakalım neler olacak…

Önemli bir ayrıntıyı belirtmek istiyorum. Pasajım değil, Pasajımız. Çünkü Pasaj’a koyduğumuz el yapımı ürünler sevgili arkadaşım Ceren ve benim. Yani ortaya karışık birşeyler olacak😉 Yeter ki Ceren Moskova’dan bir dönsün…🙂

http://tarcinmoscow.pasaj.com/

2 Yanıt to “>Artık bizim de "Pasaj"ımız var :)”

  1. Noni Ocak 8, 2011 6:58 pm #

    >Hayırlı olsun canım, çok beğendim ben ürünleri, hepsi el emeği harika, bol satışlar diliyorum size😉

  2. tarcinmoscow Ocak 8, 2011 7:58 pm #

    >Tşekkürler Nonim, oyalıyoruz kendimizi işte😉

Bir Cevap Yazın

