>Artık benim de "Pasaj"ım var :)

21 Ara

>
Aslında taaaa Moskova’dayken Pasaj’a üye olmuştum ama aktif hale getirmek bugüne kısmetmiş… Bir süredir farklı düşünceler arasında gidip geldikten sonra en hayırlısının (en azından şimdilik) bu olacağını düşündüm. Eh bakalım neler olacak…

Önemli bir ayrıntıyı belirtmek istiyorum. Pasajım değil, Pasajımız. Çünkü Pasaj’a koyduğumuz el yapımı ürünler sevgili arkadaşım Ceren ve benim. Yani ortaya karışık birşeyler olacak😉 Yeter ki Ceren Moskova’dan bir dönsün…🙂

http://tarcinmoscow.pasaj.com/

8 Yanıt to “>Artık benim de "Pasaj"ım var :)”

  1. morinek Aralık 21, 2010 2:59 pm #

    >keşke link koysaydın bakardık kimbilir yılbaşı hediye zamanı :))

  2. MARİFETLİ PERİ Aralık 21, 2010 3:10 pm #

    >Hayırlı olsun canım, bol satışlar diliyorum.

  3. tarcinmoscow Aralık 21, 2010 3:39 pm #

    >Pericim teşekkürler :)morinek sayfanın hemen sağında kutucuk var ama haklısın hemen ekliyorum😉

  4. Filiz Aralık 21, 2010 6:32 pm #

    >merhaba,blogunuz ve yaptıklarınız çok güzel..pasajınız da hayırlı olsun,bol kazançlar dilerim.blogunuzu izlemeye aldım,bana da beklerim:)filizinevi.blogspot

  5. tarcinmoscow Aralık 21, 2010 8:18 pm #

    >teşekkürler Filiz, geliyorum evine ziyarete😉

  6. zeynep Aralık 21, 2010 9:13 pm #

    >hayırlı olsun..bol satışlar diliyorum:)

  7. tarcinmoscow Aralık 21, 2010 11:24 pm #

    >Çok teşekkürler Zeynep, kahveye beklerim😉

  8. Sümeyye Aralık 22, 2010 6:52 am #

    >çok güzeller özellikle yaptığın kolyelere bayıldım,hayırlı ve bol kazançlar şimdiden🙂

Bir Cevap Yazın

