>matryoshka / matrushka / matruşka: Ufacık bir dikiş kutusu

15 Ara

>

Yeni blogumda:
matryoshka / matrushka / matruşka: Ufacık bir dikiş kutusu: “Birşey ne kadar küçükse o kadar sevimli oluyor…”

8 Yanıt to “>matryoshka / matrushka / matruşka: Ufacık bir dikiş kutusu”

  1. Benli Begonya Aralık 15, 2010 6:31 pm #

    >ay cok güzel olmus bayıldım bende yapdım bi dikiş kutusu ama sade oldu benimki kolay transfer ile süslemişdim.sizinki daha orjinal duruyor.şimdide anahtarlık boyuyorum bitince koyarım bloguma🙂

  2. tarcinmoscow Aralık 15, 2010 6:53 pm #

    >Teşekkürler Begonya, anahtarlığını merakla bekliyorum🙂

  3. zeynep Aralık 15, 2010 7:34 pm #

    >çok sevimli bişiy olmuş çok..insan kullanmaya kıyamaz:)

  4. tarcinmoscow Aralık 15, 2010 7:38 pm #

    >tesekkurler🙂

  5. MARİFETLİ PERİ Aralık 16, 2010 11:25 pm #

    >Cici çok cici birşey. Eskitme de çok seviyorum ama hiç denemedim. Sevgili eşim, "yeni gibi olsa daha iyi olmaz mı?" deyince, hevesim kırılıyor. Ama ben de yapacağııııımm🙂

  6. tarcinmoscow Aralık 17, 2010 5:09 am #

    >Teşekkürler Pericim. Ben eski eşyaları çpk seviyorum. O yüzden yaptıklarım hep eskitme oluyor farkında olmadan🙂

  7. Rengim Design Aralık 21, 2010 8:33 am #

    >Bu kadar çok seviyorsun ya senin için matruşka broş yapıp yollayacağım, tüm matruşka şablonlarına açığım :)) Kızının adının rengim olmasına çok sevindim.. Tüm renkleriyle minik rengim🙂 sevgiler..

  8. tarcinmoscow Aralık 21, 2010 10:36 am #

    >Rengim çok teşekkürler, bugün pek güzel başlamamış günüme gülümseme kattın. Rengim'im her ne kadar benim için hep bebek kalacaksa da boyut olarak artık pek minik değil🙂 14 yaşında ve benden büyük. Ama yine de o benim herzaman minik bebeğim olacak. Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

