>Ozledim…

14 Ara

>

Moskova’daki sevgili arkadaslarim… Yasadiginiz bu guzel sehrin degerini verin. Moskova’da degil Moskova’yi yasayin. Iste o zaman anlayacaksiniz beni.

Gecen burada bir dort yol agzinda karsidan karsiya geciyordum. Aklima Moskova’daki evimin oradaki, Leninski prospekt ve Lomonosovski Prospekt dort yol agzinda karsidan karsiya gecisim geldi ve o ani ozedim. Bir sehri ozlemek boyle birsey. Herbir kosesini ozlemek yani. Ani ozlemek. Yoksa her sehrin kendi guzelligi var.

4 Yanıt to “>Ozledim…”

  1. Latife Aralık 17, 2010 6:05 pm #

    >Aiii çok merak ediyorum! Siz neden Rusya bu kadar çok merak ediyorsunuz? Ben rus, Ankara da oturyorum.

  2. tarcinmoscow Aralık 17, 2010 7:53 pm #

    >Latife merhaba. Ben Rusyayı merak etmiyorum, 12 yıl Moskovada yaşadım ve çok sevdim, çok da özlüyorum. Ben de Ankara'dayım.🙂

  3. Latife Aralık 17, 2010 9:58 pm #

    >Anadım! benim da nostalji var biraz ) Rusça biliyorsun duşunyorum. Değil mi?

  4. tarcinmoscow Aralık 17, 2010 10:07 pm #

    >Da kaniyeşna🙂 no ni oçin haroşo.🙂

Bir Cevap Yazın

