>Bardak altlıkları / Klimt-Öpücük

9 Ara

>
Klimt (yine:)), peçte tekniği mumla eskitme üzerine…

Bunu bir de Pasajımda görün😉

7 Yanıt to “>Bardak altlıkları / Klimt-Öpücük”

  1. Deli Anne Aralık 9, 2010 6:28 pm #

    >Ov Klimbt çok severim.

  2. Selfet Aralık 9, 2010 6:49 pm #

    >Yaptıklarınızın hepsi öyle güzel ki hayran kaldım🙂 Blogun içine dalıp hepsine dokunmak,hepsini almak istedim🙂

  3. tarcinmoscow Aralık 9, 2010 7:06 pm #

    >Evet Deli Anne benim de en sevdiğim ressamlardandır :)Selfet çok teşekkürler güzel yorumun için. Şimdilik satış yapmıyorum ama yakında kim bilir🙂

  4. kupia papalina Aralık 10, 2010 7:25 am #

    >Bayıldım bunlara bu desenı heryerde gorebılırım emınım:)) Hıç sıkmaz benım hayran kaldım gerçekten..ellerinize sağlık

  5. tarcinmoscow Aralık 10, 2010 8:10 am #

    >Çok teşekkür ederim beğeniniz için. Ben de Klimt hayranı olarak en çok bu resmini seviyorum, insanın içine hoş bir sevgi yayıyor🙂

  6. Aysun Karaalioğlu Aralık 10, 2010 8:12 pm #

    >çok güze seçim, bayıldım:)

  7. tarcinmoscow Aralık 10, 2010 10:39 pm #

    >teşekkürler🙂

Bir Cevap Yazın

