>Mutlu bir ömür diliyorum…

24 Kas

>

Mumla eskitme tekniğini kullanarak yaptım.

7 Yanıt to “>Mutlu bir ömür diliyorum…”

  1. ÖRGÜÇANTAM Kasım 25, 2010 10:23 pm #

    >ellerine sağlık canım ziyaretin için teşekkürler herzaman gel:)) yaşamının her anı blogun kadar renkli ve içaçıcı olsun. üzerlerinde renklerin dans ettiği harika emeklerinizi çok beğendim.

  2. tarcinmoscow Kasım 25, 2010 10:30 pm #

    >Çok teşekkürler, favori listemdesiniz, düzenli olarak bakıyorum yaptıklarınıza ve çok beğeniyorum🙂

  3. Hayal Arkadaşlarım Kasım 26, 2010 1:24 pm #

    >Ziyaretiniz için çok teşekkür ediyorum. Ben de bir dönem ahşap boyama yapmıştım. Oldukça zahmetli bir hobi. Ellerinize sağlık. Takipteyim🙂

  4. tarcinmoscow Kasım 26, 2010 11:08 pm #

    >Teşekkürler Hayal Arkadaşlarım ve yazmak zorundayım, blog isminiz çooook güzel🙂

  5. yasmin Kasım 29, 2010 3:33 pm #

    >çok güzel ellerine sağlık:)

  6. tarcinmoscow Kasım 29, 2010 3:37 pm #

    >Teşekkürler Yasmin🙂

  7. minik Aralık 31, 2010 11:06 pm #

    >çok hoş,romantik bir çerçeve,ellerinize sağlık🙂

Bir Cevap Yazın

