>Banyomda kabuklar…

18 Kas

>

Bu ufak küveti Sephora banyo ürünü alana hediye ediyor. Evirdim çevirdim veeee sonuçta bu çıktı🙂

3 Yanıt to “>Banyomda kabuklar…”

  1. Beyaz Kkelebek Kasım 26, 2010 7:40 am #

    >Merhaba bloğumuza yaptığınız ziyareten sonra sizin bloğunuzu keşfettim.İyikide keşfetmişim harikalar yaratmışsızın.Ece hanımında ayrıca takipçisiyiz sizinde onun öğrenci olmanız çok güzel..Emeklerinize sağlık.Sevgilerimle Beyazkkelebek'ten SLN

  2. tarcinmoscow Kasım 26, 2010 12:53 pm #

    >Ben de sizi burada görmekten çok mutlu oldum. Beğenmenize çok sevindim, sevgilerseden

  3. yasmin Kasım 29, 2010 3:36 pm #

    >çok güzel.

Bir Cevap Yazın

