>Bir başka güzel fotoğraf sergisi daha…

4 Mar

>

Aniko Brauner fotoğraf sergisi

Sevgili arkadaşım Banu’ya haberdar ettiği için teşekkür ediyorum🙂

3 Mart’da açılan sergi 20 Mart’a kadar Gum’da gezilebilir… Çok ilgimi çekti doğrusu merak ediyorum🙂

2 Yanıt to “>Bir başka güzel fotoğraf sergisi daha…”

  1. MeRaiL Mart 5, 2010 7:23 am #

    >Oralara gidildiginde ugramak lazim desene;)sezmoscow'a mail attim😉

  2. tarcinmoscow Mart 5, 2010 1:11 pm #

    >Aldım ve cevapladım mailini canım :)Ben bugün gittim sergiye, değişik bir fotoğraf sergisi görmekte fayda var🙂

Bir Cevap Yazın

